Göbeksiz erkek balkonsuz eve benzer...

Çarşamba, Aralık 07, 2005

Merhaba...

Bugün aramızda yaklaşık 45 kiloluk bir fark olan sevgilimin ve pantlonlarımın zorlamalarına boyun eğip diyet yapmaya başladım. Diyet ile olan tek ilgimin ölüm ile sonuçlanan bir haftalık salata kürü olmasını tamamen göz ardı ederek baskülün huzuruna çıkıyorum. Artık 7 Aralık 2005 Çarşamba günü diyete başlayan 182 Cm boy ve 88 Kg ağırlığa sahip "kaslı" bir Türk Erkeğiyim. Aslında diyet dediğim şey de öğün başına yediğim 1 ekmeği azaltıp yarım ekmek yapmaktan ibaret... Hedefim ilk aşamada 4 kg vermek. Ama niçin böyle bir oranda karar kıldığımı kesinlikle bilmiyorum. Bunun için önüme bir süre de koymuyorum. Eğer bu iş çok da zor olmazsa devam etmeyi de düşünüyorum. Genel olarak bir hedefim yok. Zaten bunun sonu da yok.

1. Gün
-------

Sabah kahvaltısında bol sucuklu ve kaşarlı, yağlı, yarım ekmeklik tostumuz ile güne başlıyoruz. Yanında bir bardak çay ve bir bardak da kola... Öğlene kadar bir bardak nescafe. Şimdiye kadar yaptıklarımızın diyetle pek alakası yok galiba. Öğle yemeğinde "Altın Vuruş"u gerçekleştiriyorum. 1 paket Ülker Mavi-Yeşil Elmalı bisküvi, yeme süresi yaklaşık yarım saat. Arkadaşlarıma bıkkınlık geldiği bir anda elimde kalan son bisküvimi kaparak kaçan Kronik Tombik arkadaşlarımdan biri bisküvinin lezzetine dayanamayarak diyet yapmaya karar verdi. Bir kaç dakika sonra bu arkadaşı elinde 3 paket bisküvi ile görmek yaptığım diyeti sorgulamama sebep olsa da, hala çantamda duran Brownie'nin hasretiyle akşam yemeğini beklemeye koyuldum...


Bu arada bugün fark ettim ki etrafımızda aslında ne kadar da fazla diyet yapan insan varmış...

Akşam yemeğini de "yarım ekmek" felsefesi ile noktaladım. Bu arada hiç yemediğim kadar salata ve yoğurt yediğimi, ve bayağı bir su tükettiğimi fark ettim. 1 kase "keyfi yerinde" çorbası, bir kaç küçük zararsız köfte ve tatlı olarak da "ya şundadır ya bunda"...

Planlarım arasında gecenin ilerleyen saatlerinde bir fincan vanilya çayı ve 1 fincan da sütlü nescafe bulunduğunu söylemek isterim... Sanki diyete başlamadan önce daha az yiyiormuşum gibi hissediyorum...

5 Comments:

  • meraba hoşgeldin

    By Blogger Unknown, at 07 Aralık, 2005 18:08  

  • Merhaba
    Bende hosgeldin demek istiyorum,
    sucuklu ekmekle kahvalti keyifli olmali :))

    By Blogger Unknown, at 08 Aralık, 2005 05:54  

  • aramıza hoşgeldinn kardeş :)

    By Blogger tatlıcadı, at 08 Aralık, 2005 09:22  

  • Bence sen kilo vermeğe çalışmiyorsun. Diyet yapanlarla dalga geçiyorsun. :)))

    Yine de kolay gelsin...

    By Anonymous Adsız, at 08 Aralık, 2005 09:41  

  • Sevgili dostlar hepinize yorumlarınız için teşekkür ederim. Burada topluca bir cevap vermeyi düşünüyorum. Öncelikle "hoşgeldinleriniz" için yeni komşunuz olarak teşekkür etmeliyim. Diyet yapan insanların en çok ihtiyaç duyduğu şeylerden birisinin "destek" olduğu kanısındayım. Çünkü tüm gününü "3 parça döner" fedaileri ile geçiren insanların bir süre sonra "eytrea bre yeter artık" deyip dellenmeleri olası.

    "Diyet yapanlarla dalga geçtiğim konusuna değinen arkadaş farklı ve yaratıcı bir tesbit yapmış aslında, ama "olaya bir de şu açıdan bakarsak :-))" diyet konusunda dalga geçilebilecek noktaların diyet yapanlar olduğuna inanmıyorum. Çünkü bu yukarıda belirttiğim sebepten dolayı o kişiye olumsuz yansıyacaktır.

    Diğer arkadaşa cevaben gerçekten bu kiloyu verip veremeyeceğimi bilmiyorum ama en azından denemiş olmak bana huzur veriyor.

    Son olarak "sucuk ekmek" konusuna kati surette değinmiyorum :-))

    By Blogger Hezarfen, at 09 Aralık, 2005 23:26  

Yorum Gönder

<< Home