Göbeksiz erkek balkonsuz eve benzer...

Pazar, Aralık 11, 2005

V. Gün

Adım adım ilerliyorum. Bugün "diyet yapan 41 kiloluk liseli kızlar" gibi yarım kilo vermiş olarak güne başladım. Ve artık böylesine küsürat sayılabilecek değişimlerden bile zevk alan bir bünyeye sahibim. Bugün biraz da tatil olmasının etkisiyle güzel bir yürüyüş yaptım. Bu sayede "oturulmaktan" iki büklüm kalmış pc sandalyem de rahat bir nefes aldı. Kendisi obsesif eğilimler göstermeye başladığım günden beri en yakın dostum oldu. Bu konuyla ilgili biraz bilgisi olanlar bilirler ki obsesif kimseler etrafındaki kimselere zarar verebilecekleri düşüncesiyle istemeden de olsa kompulsif korunma mekanizmaları oluştururlar. Ben de bu durumda insanlardan uzaklaşmayı tercih ediyorum çoğu zaman. Pc bu yalnızlığında insanın en büyük yardımcısı. Ama sorun burada kendini gösteriyor. Gün boyu hareketsiz kalan vücut bir süre sonra yağ bağlamaya başlıyor :)

Bugün artık daha fazla yediğimi 0 hata payıyla tesbit ettim. Eskiden bir iki küçük tost ile yaptığım sabah kahvaltıları artık bir iki küçük tost, bir tabak karışık salat, bir kase yoğurt, haşlanmış yumurta ve haşlanmış patatese dönüştü. Sanırım bir an önce eski halini almazsa diyet yaparak 100 kilo olan ilk insan olacağım.

Diyetimin 1. haftası yaklaşırken umudum bu 1. hafta sonunda en azından 2,5 - 3 kg verebilmiş olmak. Zor mu? Tabi ki hayır...


0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home