Göbeksiz erkek balkonsuz eve benzer...

Pazartesi, Aralık 12, 2005

VI. Gün

Bugün 4 sayfalık bir listeyle kendimi kapısında bulduğum yeni psikiyatristim, (ki uzun bir süre görüşeceğimiz için hemen samimiyeti kurduk:) daha listemin 5. maddesinde dayanamayarak tek bir "kazık formundaki" ilaci reçeteleyip bana uzattı. "Bu mudur yani" bakışlarımın altında 15 gün sonra tekrar gelmemi tembihledi.

Eczanede ilacımı almaya çalışırken "Pfizer amcayı"da bu ileri görüşlülüğünden dolayı kutlamayı ihmal etmedim. Adettendir deyip kemirmeye başladığım prospektüs çok ilginç anekdotlar içeriyordu. Bunlardan bir tanesi advers etkiler bölümündeki kilo ile ilgili problem... Prospektüs "kilo verme!" gibi bir yan! etkiyle başlayıp, son cümleyi kilo alma ile bitiriyordu. Neyse dedik yuttuk ilacımızı, yaklaşık 12 saattir midem bulanıyor bu yüzden.

Bu sayede bugün yediğim, yemediğim burnumdan geldi sayılır... Ben de fırsattan istifade yemeyi biraz daha azalttım.

Bugün yine aynı kiloyu işaret ediyordu baskül, ama sanırım yarın 1 kilo daha verdiğimi duyurabileceğim size...

1 Comments:

  • Erkekler biz bayanlara göre daha kolay kilo verebiliyor merak etme vücudun şu an direnme halinde bir bakacaksın birkaç kilo birden gitmiş bu işe sen bile şaşıracaksın.O zaman gelene kadar kendine sahip olman çok önemli.Tabi böyle söylemesi kolay bide bunu kendimde uygulasam ne güzel olacak :)

    By Blogger tatlıcadı, at 13 Aralık, 2005 10:56  

Yorum Gönder

<< Home